REDIANZE

Redianze by Eskayvie

TESTIMONI

Kepada Pengguna Redianze Yang Dihormati,

Masukkan testimoni anda berkenaan produk Redianze. Diharap testimoni dapat membantu pengguna-pengguna lain yang ingin menggunakan produk Redianze ini untuk membuat keputusan yang tepat.

Testimoni yang anda masukkan ini tidak kira sama positif atau negatif akan saya paparkan dengan syarat perkataan-perkataan yang digunakan adalah bersesuaian. Saya juga mengharapkan testimoni yang jujur dari pihak anda.

Sekian.

Video testimoni dari pengguna Redianze.

">

29 comments:

  1. sya tertarik dgn iklan ni..sy ade soalan..sy masih 20 tahun dan belum berkahin.adkh sy sesuai mggunakannya?

    ReplyDelete
  2. Bagi pengguna yang berumur 20 tahun pun boleh mengambil Redianze. Takde masalah

    ReplyDelete
  3. assalam,dah 3 hari sy minumnya.arini,bersin sy btambah kuat.hingus byk dan hidung kerap tsumbat.sy pasti ini adalah tindak balas sementara.adakah dgn minum kopi (smart herb) setiap waktu tghari (kadang2 hga dua kali),mkn beberapa ulas durian dan minum jus oren(perah sendiri)akan mganggu pmakanan redianze ?trima kasih

    ReplyDelete
  4. Salam. Pemakanan harian kita tidak mengganggu pemakanan redianze.

    ReplyDelete
  5. assalam,sudah 8 hari saya minum redianze. saya ambilnya sejurus bangun tidur.masalahnya sekarang,bersin bertambah kuat,muka gatal2 dan kulit muka menjadi kasar.saya dapat rasakan resdung saya bertambah kuat.saya rasa 'marine' memang tidak sesuai dgn mereka yang ada resdung. tiada perubahan positif seperti yang dinyatakan!kenapa ini berlaku ye?

    ReplyDelete
  6. Waalaikumsalam,

    Teruskan pengambilan. Ini merupakan kesan reaksi sementara. Ia dipanggil sebagai healing krisis atau kesan sementara sebelum penyembuhan. Terdapat pengguna saya yang mengalami masalah yang lebih kurang Tuan/Puan/Cik/En. Jangan berhenti pengambilan kerana ia akan memulihkan kembali penyakit tersebut.

    ReplyDelete
  7. terima kasih En.Mohd Azmir..apakata klau sy minumnya separuh shj sblum tidur,blh ke?krn sy tak brp tahan dgn healing krisis ini.sy sgt tidak selesa.sy juga telah mcuba reverse.
    alhamdullilah slps seminggu bru terasa kesan yg positif.klau sy mkn reverse stiap hari slps sarapan,dan redianze tadi sblum tidur tp separuh sachet shj,blh ke?sy khuatir susah nk tidur pulak.tq en.mohd azmir...

    ReplyDelete
  8. Boleh takde masalah untuk mengambilnya separuh sahaja sebelum tidur. Bagi redianze itu serasi dulu dgn badan Tuan/Puan/Cik/En. Selepas rasa healing krisis tu telah hilang, boleh ambil sepaket penuh sehari.

    ReplyDelete
  9. Salam,

    Sy cuma ingin kepastian, adakah dgn mengambil redianze ni rambut yg putih blh bertukar menjadi hitam?? utk tempoh waktu berapa lama hasilnya blh dilihat? bgmana dgn pemutihan stuktur kulit yg tidak seimbang, apakah produk yg paling berkesan utk kes sebegini. tq

    ReplyDelete
  10. Salam,
    Saya cuma nak tau, adakah bagi individu yg mempunyai masalah jerawat juga boleh menggunakan produk ini dengan tujuan untuk mengurangkan / menghilangkan jerawat disamping memulihkan masalah kulit ( kusam, parut jerawat ). Tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya saya ada masalah yg sama. jika produk ini berkesan menghilang jrawat dan parut baru saya berani nak beli

      Delete
  11. Assalamualaikum,saya juga pengguna produk redianze. Awal percubaan bulan puasa tahun 2011 tak silap, minum se sacket pun dah ada kesan terbaik. Saya mengalami gastrik yg teruk hampir setahun. jg ibu stokis kepada eskayvie jg saya pun belilah sekotak dgn ibu....mmg bagus , ikhlas ni, ct 012 4489224

    ReplyDelete
  12. salam, selepas saya minum redianze, gula dalam darah saya bertambah dr 6 kepada 9.. adakah ini juga proses healing?saya telah minum sebnyak seminggu..

    pn.liza

    ReplyDelete
  13. salam nak tau cara pengambilan reverse dia bulan puasa ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di sini saya share link Drs Syid Ayob Alqudri utk menjawab soalan ini.


      http://www.facebook.com/drs.alqudri/posts/10151058655579761

      2. REDIANZE

      Cara penggunaan

      Minum ketika waktu sahur dengan 2 – 3 gelas air kosong (tanpa makanan lain)
      Kaedah ini disyorkan untuk melangsingkan badan dan menfaat yang lainnya
      ATAU
      Minum sebelum tidur malam
      Kaedah ini disyorkan untuk mendapat menfaat Redianze seperti biasa
      Nota : Pastikan anda minum air sekurang-kurang 8 gelas di antara waktu berbuka dan bersahur.

      Menfaat
      • Meningkatkan metabolisme dan tenaga ketika berpuasa
      • Melindungi perut dari gejala gastritis terutamanya akibat jangkitan kuman Helicobacter pylori (gastrik kronik)
      • Mencegah badan dari penyakit kemerosotan diri dan membasmi kerosakkan sel-sel sihat akibat radikal bebas yang menyebabkan kanser, kencing manis, darah tinggi, strok, jantung, tiroid dan penyakit dan keradangan sendi.
      • Mengawal paras kolestrol dan meningkatkan paras HDL untuk mebuka salurdarah tersumbat bagi kesihatan jantung dan salurdarah.
      • Mencegah penuaan pramatang dan mengembalikan keremajaan kulit, mengatasi kedutan, kenduran, jeragat dan menyerlahkan seri muka di Aidilfitri.

      Terima kasih atas pertanyaan.

      Delete
  14. saya nak tahu berapa harga dia satu kotak tue..

    ReplyDelete
  15. salam..

    saya ada masalah kulit muka yang kusam,jeragat dan kekadang tumbuh jerawat masa datang haid.Rambut juga semakin menipis dan umur saya baru saja 28thn.Adakah saya sesuai mengambil Redianze atau perlu juga mengambil Reverse?.

    ReplyDelete
  16. Salam,

    Untuk masalah cik/puan, perlu mengambil kedua-duanya skali kerana redianze dapat memulihkan sel2 kulit dari dalam dan reverse pula akan menstabilkan hormon estrogen yang menyebabkan rambut gugur dan juga jerawat.

    ReplyDelete
  17. salam,

    Adakah saya boleh mengambil Redianze & Reverse bersama-sama,contohnya; Redianze & Reverse makan sekali.Atau perlu selang masa?

    ReplyDelete
  18. Salam,

    Kedua-dua produk tersebut boleh diambil bersama, cuma masa dan cara pengambilannya yang berlainan. Redianze diambil pagi sebelum sarapan/sahur manakala reverse diambil pagi selepas sarapan/sahur.

    ReplyDelete
  19. Salam,
    Saya ingin tahu,adakah produk eskayvie sesuai untuk wanita yang menyusukan bayi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Wanita yg menyusu bole ambil Redianze. Hanya wanita yg hamil x digalakkan ambil masa trimester pertama. Jika nak susu yg byk bole ambil Reverse. Bole ke reverse2u.com utk info lanjut

      Delete
  20. salam
    bila waktu yang sesuai untuk mengambil produk ini??
    sebelum atau selepas makan??

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. salam ..sy nk tnye...umur brpa yang paling sesuai untuk minum???umur belasan thun 17,18???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam nur,

      Redianze boleh diambil dari umur 2 tahun dan keatas. Cuma sukatan sahaja yang berlainan. Bagi yang berumur seperti 17, 18 tahun boleh ambil sukatan seperti biasa iaitu 1 sachet sehari.

      Delete
  23. Saya mempunyai masalah kegatalan yang terlampau lebih-lebih lagi kalau panas dan berpeluh, sehingga kadangkala hingga melecet, terutama di bawah ketiak dan dicelah peha, adakah dengan mengambil redianze ini dapat membantu penyembuhannya dan apakah kesan tindakbalas selepas mengambilnya.

    ReplyDelete
  24. SAYA AMBIL REDIANZE, NUTRELLE DAN REDUZEZE SEKALI. BOLEHKAH DIAMBIL BERCAMPUR. CONTOH BOLEHKAH MAKAN SEKALIGUS, CONTOH PAGI SEBELUM SARAPAN ,CAMPUR REDIANZE DAN REDUZE, PETANG SEBELUM DINNER SY CAMPUR NUTRELLE DAN REDUZE. tQ




    .

    ReplyDelete
  25. Salam Admin.. Saya berhasrat utk mengambil makanan kesihatan produk Eskayvie REDIANZE n NUTRELLE ( 2 pemakanan kesihatan dlm 1 masa) so bagaimana cara pengambilan nya? adakah perlu mengambil nya secara serentak samada pagi atau mlm ATAU selang seli iaitu REDIANZE waktu pagi dan NUTRELLE pula pada waktu malam, saya mahukan saranan yg terbaik supaya hasil nya juga terbaik..InsyaAllah.

    ReplyDelete

There was an error in this gadget